Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Војин Радојичић - На табли је писало једно име


Tabla 12:00:00 0




На табли је писало једно име


Био је обичан дан у школи. Зраци сунца су се пробијали ка школској табли. Били смо збуњени и наставница је питала за мало пажње. Причала је о новој ученици. Жмурио сам. Само сам једно око отворио када је ушла. Угледао сам нежну девојчицу и заљубио се на први поглед.

Када сам тог дана стигао кући, мислио сам о њој. Питао сам тату шта да радим. Рекао ми је да јој кажем да ми се свиђа. Наравно, нисам то урадио, размишљао сам како ће реаговати. Прошао је трећи час. Наставница српског као и увек прави размештај. Седели смо заједно. Кикотали смо се цео час. Пробио сам лед. Питао сам је у кога је заљубљена. Рекла је. „Мислим да знаш“. Правио сам се да сам разумео.

Послала ми је поруку да је тужна. После те поруке сам мислио да сам изгубио памет. Сутрадан сам је у школи питао зашто је тужна. Рекао сам јој да сам се заљубио у њу. Ништа није рекла. Била је тужна. После тога нисам могао спавати недељама.

Када је дошао понедељак, није дошла у школу. На табли је писало њено име. „О, ово се опет догађа“, мислио сам, уверен да сам се вратио у прошлост. Када је наставница ушла у учионицу, рекла је да има  вести. Већ сам помислио „Шта је мени?“

Отишла је. Ето, то ми је. Туга.



За Табла Фест 18


Војин Радојичић, VI/1, ОШ „Светозар Милетић“, Врбас

Ментор: Тамара Вучетић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост