Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Мухамед Дураковић - Љубавна пјесма


Tabla 14:00:00 0


Марица Ферхатбеговић, Прва основна школа, Живинице, Босна и Херцеговина





Љубавна пјесма


Корацима вјетра ка теби журим
За погледом твојим кришом жудим
Можда ти све то изгледа смијешно
А моје срце је заиста сретно
Кад барем један поглед ка мени шаљеш
Самим тим поруку ми дајеш
Да вјерујем у сутра неко
Што донијет ће срећу гдје нам нису далеко
Жеља од жеље мисли од мисли
Снови заједно би до циља стигли
Можда и ти то схватиш једном
Да рођени смо под сретном звијездом
Што мост заједништва гради
Свако јутро нас буди у нади
Са јутарњим пјевом птића
И сретним чини сва драга бића
За руку ме јако стисни
Од среће свим гласом врисни
Нека виде сви око нас
Да љубав је једини спас
Јавно признајем јасно и гласно
Ја сам заљубљен у тебе и волим те страсно



Мухамед Дураковић, VI разред


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост