Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » Ива Милошевић - Волим цео свет


Tabla 10:00:00 0






Волим цео свет


Ја сам лепа девојчица
са пуно лепих идејица.
Волим друштво,
волим цео свет и сваки
дан је мени леп.

Волим друштво и забаву
Волим, волим своју сестру
Анастасију, сваки дан
са њом мени је лепо,
волим сестру волим цео свет.

Мама каже несташак
сам прави, али она
мене пуно воли
и увек ме забави.

Ја сам као чигра,
сваки дан за мене је игра.

Волим игру волим цео свет
и сваки дан мени је леп.


Волим сунце, волим снег
и сваки дан је леп.

Мени никад доста друштва
и забаве јер сам весело
дете волим цео свет
и сваки дан је прелеп.



Ива Милошевић, IV2


«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост