Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » » » Анастазија Стојадиновић - Бакино пролеће


Tabla 16:00:00 0

Љиљана Петковић, Земун



Бакино пролеће


Стигло је пролеће
свима нама баш на време.
Моје пролеће је градско мало
у пар редова би стало.
Зато моја бака има пролеће највеће на свету.
Велико од њеног дворишта до далеких планина
на којима се бели зима.
Бакине ливаде су ко сликовнице шарене
Тамо нема цвеће ко да бере да није мене.
Код баке мирише и земља и трава и цвеће
тамо нема градско смеће.
Птице певају а деду један орао нервира
сигурно је дошао птице да дира
Небо је код баке плаво и чисто
једном сам и шарену дугу видела
Зато сам ја мало бакиног пролећа украла
и у своје двориште донела
Сад и ја имам бакино цвеће
и врапца што ми на јоргован слеће.


Анастазија Стојадиновић, I-4, ОШ „Лазар Саватић“ Земун

Учитељице: Јелена Банићевић и Марина Романић

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост