Стваралаштво

Представљамо

Вести

Упознај Србију

Регионална сарадња

Одрасли за децу

Слободно време

Златни радови

Изложба

» » » Вук Пејић - Магична жаба


Unknown 16:00:00 0

Тања Вречко, ОШ „Младост“ Нови Београд



Магична жаба

Постоје велике и мале жабе. Оне се налазе на локвању, на копну и др. А сад ћу вам испричати причу о њима.
Када сам устао из кревета чуо сам неко крекетање. Уплашио сам се! Тада сам устао и погледао кроз прозор. Тамо је била жаба. Обукао сам се и сишао сам доле. Видео сам да то није обична жаба него жаба крастача. Питао сам је како се зове. Мислио сам да ми неће одговорити, а одговорила ми је: Ја се зовем Гмиза. Пре него што сам отишао кући рекао сам јој  да ме сачека да јој донесем храну. После десет минута сишао сам доле. Жабе крастаче није било. Кренуо сам да је тражим. Пролазили су дани, месеци, године, а ја је још нисам нашао. Ишао сам преко седам мора, преко седам гора и најзад сам стигао до шуме. Видео сам разне животиње лава, тигра, леопарда, мајмуна и др. Тада сам видео мочвару, тамо су били локвањи, а тамо је била и жаба. Скакала је са једног локвања на други. Пратио сам је! Трчао сам али је нисам могао стићи. Лутао сам и лутао док нисам наишаона неки пањ. Сео сам да се одморим. После пар минута жаба је престала да бежи. Ставио сам храну што сам донео из куће на локвањ. Жаба је дошла. Тада сам је ухватио и кренули смо кући.
Када смо стигли кући певали смо песму: Крајеви се потроше, почеци увек трају, почетак ето шта је на крају."

Вук Пејић III/4

«
Next
Новији пост
»
Previous
Старији пост